9 Kasım 2014 Pazar

Da Vinci's Demons / Floransa anıları



Da Vinci's Demons seyreden var mı bilmiyorum ama ben tek kelimeyle bayıldım. Bunun ana sebeplerinden biri de hem Leonardo da Vinci'yi hem de o dönemin İtalya ve Floransa'sını konu alması. Ben özellikle İtalya dönüşünden beri çok sık dinler oldum soundtrack albümünü. Özellikle de Floransa'yı daha çok hatırlamak için...
Yazısına biraz daha var Floransanın ama o zamana kadar belki dinlemek istersiniz bu güzel parçayı. Bu şarkının bir de şöyle bir özelliği var: Yaratıcısı Bear McCreary bu albümü hazırlarken Floransa'da çokca vakit geçirmiş, araştırma yapmış. Bu şarkıyı da Leonardo'nun tersten yazı yazması gibi bestelemiş. Şarkı tersten de çalınsa aynı melodide yani...

Ayrıca, ayrıntılı Floransa ve diğer gezi fotoğraflarına ana sayfada bulunan İnstagram adresinden de ulaşabilirsiniz...


Hiç yorum yok: